r/NegrosOccidental • u/kitchenelf • 21h ago
LF: Reliable trucking/moving service from Manila to Silay
Hello! Moving to Silay this year. Baka may ma-recommend kamo nga trusted/okay nga moving/trucking services. Thank you! :)
r/NegrosOccidental • u/kwentongskyblue • Nov 06 '24
feel free to post & comment in here!
r/NegrosOccidental • u/kitchenelf • 21h ago
Hello! Moving to Silay this year. Baka may ma-recommend kamo nga trusted/okay nga moving/trucking services. Thank you! :)
r/NegrosOccidental • u/3_141592653589131999 • 3d ago
Hello kamusta man ang weather sa sipalay especially sa sugar beach ? Thank youuu
r/NegrosOccidental • u/kwentongskyblue • 6d ago
r/NegrosOccidental • u/PossibilityIcy8198 • 9d ago
r/NegrosOccidental • u/ChunkyWaterMonkey • 14d ago
May ara kami family sa Binalbagan, since bukid sila, indi sila bahaon gid. Pero kumusta man mga banwa nga maagyan pakadto Binalbagan? Indi budlay ang dalan? Basi nag-binaha na naman. :(
r/NegrosOccidental • u/PossibilityIcy8198 • 15d ago
r/NegrosOccidental • u/PossibilityIcy8198 • 20d ago
Hello! Not sure if posts like these are allowed but if they're not, I'm sorry MODS 😭 Please remove lang.
Hi, all! I'm hoping we can build a fun, reliable online community for SCC. The subreddit is young and we are still learning the ways of Reddit. If you have any tips or suggestions, they are more than welcome. (If you're from San Carlos and you want to volunteer as a moderator, send me a DM 🫡)
r/NegrosOccidental • u/_solsier • 20d ago
can anyone suggest where to stay in Isabela, Negros Occidental? We're student nurses and still looking for a place for us to stay after our 6pm-6am duty sa Isabela RHU. please help po, ang near lang tani sa RHU, and prefer namon aircon kg pede ka luto but okay nalang if indi pwede kaluto....thank youuuu
r/NegrosOccidental • u/Quericomami1738 • 25d ago
r/NegrosOccidental • u/Disastrous_Fig8152 • Jul 29 '26
hi! sin-o na di naka kwa nosp scholarship for this s.y? ma ask ko tani if same lang gyapon nga test ang gina hatag nila every s.y.? thank you gid!
r/NegrosOccidental • u/JapKumintang1991 • Jul 29 '26
r/NegrosOccidental • u/JapKumintang1991 • Jul 25 '26
r/NegrosOccidental • u/According_Debate6037 • Jul 23 '26
r/NegrosOccidental • u/ObjectiveForce6862 • Jul 23 '26
Earn up to ₱32K Salary Package + ₱20K Joining Bonus!
Gusto mo bala magsulod sa BPO industry pero wala ka pa sing experience? Ari na ang opportunidad para sa imo! Nagahire kami sang entry-level Customer Service Representatives nga handa magdako kag mag-uswag upod sa amon.
May maayo nga English communication skills
Position: Customer Service Representative (CSR)
Handa nga magtrabaho on-site sa Bacolod o Iloilo
Apply na!
I-send ang imo CV sa: [rsd.mariah.bautista@gmail.com](mailto:rsd.mariah.bautista@gmail.com)
WhatsApp: +63 948 011 7167
O mag-send sang direct message subong mismo!
r/NegrosOccidental • u/ObjectiveForce6862 • Jul 22 '26
Nagapangita ka bala sang trabaho nga daku ang sweldo kag wala sang mataas nga qualification? Nagahire kami sang Customer Service Representatives (CSR) para sa amon Bacolod kag Iloilo sites!
Wala sang kinahanglan nga prior work experience, kag abri ang ini nga posisyon para sa High School Graduates (Old Curriculum) o SHS Graduates nga may maayo nga communication skills.
Kung interesado ka, mag-send lang sang direct message, i-email ang imo CV sa [rsd.mariah.bautista@gmail.com](mailto:rsd.mariah.bautista@gmail.com), o mag-reach out via WhatsApp sa +63 948 011 7167 para maka-apply subong nga adlaw!
r/NegrosOccidental • u/JapKumintang1991 • Jul 22 '26
r/NegrosOccidental • u/TrickyEzcat • Jul 17 '26
May ara inns/apartelle/motels na pwede tiniran sa Pontevedra?
r/NegrosOccidental • u/Solar_PH31 • Jul 14 '26
r/NegrosOccidental • u/Practical_Bar1753 • Jul 11 '26
Good day to all sana ma pansin ng gobyerno situasyon ng tulay namin dalawang eleksyon na nakaraan d pa rin na ayos, saan po kaya pede mka hinge ng tulong deadma lang kci kami sa goverment officals d2 sa Bagy Caduha-an Hda. Asuncon Cadiz city negros Occ.
r/NegrosOccidental • u/Quericomami1738 • Jul 06 '26