r/Bacolod Dec 08 '25

Random Discussion 🗣 Possible scam Fashion TV Cosmetics sa Ayala Bacolod

Hello I want to gather your opinion or thoughts about sa Fashion TV cosmetic sa ayala 2F/3rd floor not sure. Pero while ga lakat2 ko may nag approach na e try ang product at first nd gd ko tani mag sulod kaso gng butong nya gd ko kag nag hmbal nga no need to buy e try lang ang product. So ako nag sunod para e try man tani kaso sang ara nako sa sulod ila sales person grabe mag hard selling. Nag hmbal nako nga nd ko mag buy or undecided ko kay ang product nga gina offer is 8k ang isa tas nag abot isa nya ka upod kag mamangkot about anu na card gamit ko. Gusto ko maglakat pero nd ko nila pahalinon asta nag abot ang owner from 8k nag himu nlng 4k ang product. Tas nag alibay ko nga gadali ko kay may kadtuan pa kag mabakal ko gift sa frnd ko. Then nag offer nmn ang owner na 8k duwa + free facial pa. Super ayuanay ang natabo para maka buy lang ko then timing ang partner ko naga panawag sakon kag nag paapas ko siya daw kay daw nd ka nila buy an asta minstras nd ka maka buy product. Then gng search ko sa google wala gd reviews kag d makita ila cosmetics. Then may isa ko na basa dri man sa reddit pero sa manila na location na gapang scam gd sila. PLS BEWARE GD KANG MAGALAGAW KMU SA AYALA!!!

27 Upvotes

21 comments sorted by

3

u/notsofried Dec 09 '25

If this Origani, amo man sila Cebu. Halos 1 hr ko nila di buy an. Sge ko hambal na wala ko kwarta or hnd ko. As in legit walking away pero ga upod ila sales people sa akon. Grabre regret ko sang gin bakal ko na lang ang daw cream nila na perte ka law ay. Din ka da ya na halfway na ko sa pihak na wing at ga upod gyapon sales people nila.

2

u/Graz_Slyn Dec 09 '25

Not sure maam if nag change name sila basta ila product is fashiontv cosmetic. Gng check ko online wala gd reviews ila mga product. May nabasa ko scam daw sila sa isa nila ka establishment nila sa manila

1

u/PutridAd3706 Mar 30 '26

Yes, i was told by the manager of FTV that aura is their other branch. When i saw Aura aesthetic ads on FB for a service that i like i asked them if they are related to FTV and was told through chat they are not affiliated. Whats weird is that its very common for aesthetic clinics to promote their services through soc.med but you cant find anything from FTV

2

u/dark_dauphine Dec 09 '25

Iba iba ni ila name but same modus. Just politely decline and keep walking.

1

u/[deleted] Dec 11 '25

Huo kay isa lang na owner sang Aura Aesthetics sa Sitari. Grabe mag hard sell. Ga ilis2x lang name

https://www.reddit.com/r/Bacolod/s/k0Ii1THAsL

2

u/Bella_06242025 Dec 10 '25

Sa cosmetics naman subong ang scam nila dati mga appliances

1

u/stwabewwysmasher Dec 09 '25

By any chance, Origani ni? Kay daw nakita ko da sila and naamo na ko na nila, pero sa Cebu branch pa fo nila sang una. Same2 gid na sa natabo simo. Mayo lang wala ko dala kwarta or card that time.

1

u/Graz_Slyn Dec 09 '25

Ang ngalan ka cosmetic nila is fashiontv cosmetic 3f sa ayala kag 2yrs na daw sila gng check ila product wala gd reviews. Not sure if nag change name sila.

3

u/stwabewwysmasher Dec 09 '25

Basi nag change name lang, kay same gid na ginhimo man nila sakon. 8k ang product tapos nag kadto iya boss na daw lebanese na daw intu intuon ka na mahatag discount. Nag ask man sakon if may card ko kuno iswipe ko lang. Naghambal lang ko mabalik lang ko pero sa piyak ko nag agi pagwa sa mall.

1

u/Graz_Slyn Dec 09 '25

Same gd maam ara man iya amo mayu man mag sales talk na 8k hatag nya duwa kabilog kag amo nlng na knu ang e gift LOL. Mayu pa hmbal sang isa ya ka empleyado nga expensive ni sya maam kay effective gd ang product🤣.

1

u/[deleted] Dec 11 '25

Kag isa lang na owner sang Aura Aesthetics sa Sitari. Grabe mag hard sell nga daw budol2x na.

https://www.reddit.com/r/Bacolod/s/k0Ii1THAsL

2

u/stwabewwysmasher Dec 09 '25

Isa lang na sila guro, OP. Kay ginshare ka Origani na ang post ka Fashion TV.

1

u/Graz_Slyn Dec 09 '25

Oo isa lang gd sila guro ka establishement maam. Dugay na daw sila e pero ni isa ka reviews wala gd ko makita LOL

1

u/ssugarpIum Dec 09 '25

baw, kami man. grabi na nga pangindi, butongon kagid gihapon pasulod.

1

u/xamoshi Dec 09 '25

Look poor kng mag mall ka haha kay nd ka na nla pag sapakon

1

u/[deleted] Dec 11 '25

Huo kay isa lang na owner sang Aura Aesthetics sa Sitari. Grabe mag hard sell

https://www.reddit.com/r/Bacolod/s/k0Ii1THAsL

1

u/PutridAd3706 Mar 30 '26

Yes, i was told by the manager of FTV that aura is their other branch. When i saw Aura aesthetic ads on FB for a service that i like i asked them if they are related to FTV and was told through chat they are not affiliated. Whats weird is that its very common for aesthetic clinics to promote their services through soc.med but you cant find anything from FTV

1

u/Ashamed-Ad-7851 Dec 12 '25

Incase my ga offer cmo free sample simply smile at then deretso lakat. Biskan ano nila ka tawag cmo just don’t engage. Same na sila sng gapang hatag free eco bag kuno tapos baligyaan ka sng kitchen products nga sobra ka mahal. Mato nadula na ang hambl nila nga german brand. Pero last time daw my nakita ako sa festive. Mostly mga oldies na ila target.

1

u/PutridAd3706 Mar 30 '26

I was just passing by FashionTV in Ayala and got invited to try their products. I ended up walking out with more than 100k worth of services and products. Honestly, for skincare, that price is exuberant, and I’m still processing it. I want to be clear: I wasn't "budol-ed" or forced. The staff was incredibly attentive and friendly. But looking back, they put me in a position where it was so hard to say no. Between the "special manager discounts" and the pile of "free gifts," it felt like I was getting an once-in-a-lifetime deal. But the whole thing felt so rehearsed. The moment I was undecided because of the price, the manager stepped in with a "generous" discount. Right on cue, the other staff members jumped in like they were in a play: "Wow, Ma'am! You are so generous to our new client!" "Ma'am, you're so lucky, she never gives that much of a discount!" It didn't feel like a genuine conversation; it felt like a script they’ve said a thousand times. The products seem legit and the service was good, but the moment I stepped out of the store, the "theatrical" energy wore off and I realized I just spent 100k+ on skin care alone. Its a lesson for me to know how to say no.Â