r/Capiz 14h ago

Discussions Lf friends! New to Roxas City

3 Upvotes

Hello po! May mga ari man di nga kakasaylo lang sa Roxas because of work kag wala pa sang kilala? Mga 8-5 working adults like me kag gapangita kalingawan man after. Let’s be friends pls 🥺🥺🥺 Introvert here pero di ko man gusto masobrahan isolate akon self sa bhaus 😅


r/Capiz 21h ago

Local Guide Best salon in Roxas?

3 Upvotes

Hello! I don’t like the layered haircut that was done by one of the well-known salons here in Roxas!

Daw pabuang lang ya chop-chop ang ila hairdresser matawag lang nga layered.

Just like to ask where nami magpa hair cut? Or your go-to person sa muna nga salon? Thank you