r/Cebu Jul 08 '25

Welcome to r/Cebu

64 Upvotes

This post contains content not supported on old Reddit. Click here to view the full post


r/Cebu 3h ago

🗣️ Diskusyon 📆 Cebu Daily Discussion - September 02, 2026 Wednesday

3 Upvotes

Be Nice. Don't ragebait or troll.


r/Cebu 17h ago

🗣️ Diskusyon Foreigner asked the staff to turn off the music and completely killed the mood inside McDo

Post image
717 Upvotes

Was eating at McDo earlier near escario when this foreign guy went up to the staff and asked them to stop the music that was playing inside the store.

And they actually turned it off.
I don’t know what his issue with the music was, but it wasn’t even particularly loud or disruptive. It was just the normal background music you’d expect in a fast-food restaurant. Now the entire place is dead silent except for people talking, chairs scraping against the floor, kitchen noises, and the occasional beeping from behind the counter.

What annoyed me more was the entitlement of expecting an entire restaurant to change its environment because one customer apparently didn’t want to hear the music. There were plenty of other people eating there who obviously weren’t complaining about it.

Maybe there was a legitimate reason and I’m missing some context, but asking the staff to lower it would’ve been understandable. Having it completely turned off for everyone is another thing.

Privilege ahh move. Completely killed the mood inside the place 💀


r/Cebu 12h ago

🗣️ Diskusyon New normal na ba ni ang everyday 1 hour brownout?

104 Upvotes

Mao nani ang daily life nato? Pagkaatay nalang. Resilient gihapon? Dakong danyos sa livelihood. Going off grid nalang ba jud ang way nato ani? Basic need and kailangan pa nato mag-ampo before the day starts na maynta dili mag-brownout?


r/Cebu 7h ago

❓ Pangutana VAs of Cebu, where did you start?

24 Upvotes

Curious rako. I have friends who are in the field, pero when asked through referrals rapud mostly ang tubag.

Sa mga VAs diri sa Cebu, asa mo nga company nagstart? Unsa nga skills inyong gibutang sa resumé? Is your current company paying you well?


r/Cebu 12h ago

ℹ️ Impormasyon Rotational brown out

40 Upvotes

Since sige man ug rotational brown out, sa amo kai 6pm to 7pm.. tag 1 hour ra man nuon, so far consistent sa 1 hour.

Ask ko, sa inyo? What time and tag pila ka hours pud.

If naay Veco intel diha, chikahi daw mis cause ani ug until when kaha ning rotational brown outa. Salamat.

Edit: To add, not sure if related. Murag nawala pud ang signal or nihinay ang mobile data pag brown out, since ni off ang wifi, so nag mobile data ko, as simple as msgr chat, nai delay in sending it.


r/Cebu 5m ago

🗣️ Diskusyon Water and electricity bill in cebu

Upvotes

Gisapot jud ko pagdawat sa Bill namo kay dako na kaayo ang among kuryente ug tubig.

Kami ra duha sa ako manghod. Pagbalhin namo diri kay 500 fixed ang tubig which is mahal na for me kay sa previous gistayhan nako ako pa to usa di man gani kaabot 200-300 akong tubig. Kay calculation man jud to pila ako nagamit kaso diri fixed daw. Bali tag 250 mi sa akong manghod. Unya ang kuryente ato naapa sa 17kwph so sige nalang.

Pag March ba to or April kato naggyera ang 17kwph nahimong 19. Hantud sa karon nahimo ng 20. Mas nisaka akong kilay pagdawat sa bill na ang Water kay nahimong 600. Like dili mi sige panlaba ug imo icalculate jud nara guru sa 300-400 among use. Huy jusmiyo. Sa kalagot nako gichatan nako ang landlady na musulti sad unta sila ug may changes kay kuyawa mura man taga buwan magsige saka. Abi guru nila na hilom ra mga renters ba. Pakita sad nako na naa koy pake sa bill uy. Mao guru sige saka ay. Take advantage abi kay submeter?

Unya kanang kapoy mangita kabalhinan nasad ba. Lisoda na jud karon.


r/Cebu 21h ago

ℹ️ Impormasyon For Awareness: Maxim Scammer

42 Upvotes

For awareness if you encounter the same rider. I booked a maxim item delivery last Saturday going to Liloan. The item has already been paid for by the buyer. When the rider arrived, he was fine to talk to. Then after a few minutes, the buyer messaged asking where the rider is because he couldn’t track him anymore. When I checked, the rider’s icon was indeed gone from the app so I messaged him but got no reply, and the option to call him also disappeared. We assumed he might have gone offline to pick up a passenger on his way since it was far away and we had experienced this before. But after 2 hours, he still wasn’t there and there were no updates. Then after 3 hours, the booking seemed to have auto-completed, but he didn’t deliver the item. So I had no choice but to refund the buyer. Upon checking the booking, there was an option to call him so I got his number but he wasn’t answering calls or texts. After a few calls, he blocked our numbers. I reported this to the maxim app and the fb page, all the connections to the maxim page and also an admin head named Chris, but they didn’t respond. Someone else was also scammed by the same rider before and reported it but maxim didn’t do anything either. I just hope he doesn’t scam anyone else. I think he only scams on item deliveries since he has a high rating on the app. He scammed before too based on posts on fb, also related to item delivery.
Scammer Info:
JOSEPH REY RORIGO
09657617429


r/Cebu 14h ago

👍Rekomendasyon Carpooling from Talisay to Cebu Business Park

3 Upvotes

Naa moy ma recommend nga carpooling from Talisay to Ayala? Pila kaha rates?

Lisoda gyud commute ron dIha SRP kay puno kaayo mga MyBus. Dili naka kasakay sa kapuno.


r/Cebu 14h ago

👍Rekomendasyon Villas and/or resorts sa Northern Cebu

0 Upvotes

Need your recommendation what villas or resorts sa northern cebu ang pwede for a large family (around 20 pax with children). Preferred namo ang with own pool ang villa or if resort, nice unta sad ang food. Thank you!


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Cebu peeps reco music

31 Upvotes

Hello Cebu peeps! Sa mga music lovers dha, naa moy ika reco nga pop and mellow music?

Balik2 naman ni akong mga music oi nga mura nakog mabungol HAHA Sample artists nako kay sila Ed Sheeran, LANY, Maroon 5, One D, ug uban pa.

Please help out your Cebuano almost trentahin nga naay midlife crisis HAHAHA


r/Cebu 1d ago

❓ Pangutana Until kanus ah ang VECO Rotation brown out?

29 Upvotes

Naa koy nabahasan hantud pasko nani or even abot sunod tuig. New norm naba ni? Nagkamahal ang kuryente nagkabati man nuon ang serbisyo.


r/Cebu 1d ago

🗣️ Diskusyon 📆 Cebu Daily Discussion - September 01, 2026 Tuesday

8 Upvotes

Be Nice. Don't ragebait or troll.


r/Cebu 19h ago

👍Rekomendasyon Suya kaayo ko anang photoshoots nga Pag-ibig ay K ang kanta!

1 Upvotes

Naa mo ma reco na photographer na walay libog kasabot ug very kind with the way they handle clients? Kay gusto kaayo ko mag solo photoshoot parihas anang sa mga viral bitaw nya ang kanta ky fitterkarma's Pag-Ibig ay Kanibalismo II!

Sugot lang ba kaha sila nga ako ra? Mura guro kog b0ang ana noh wahahaha! Pero naa sa layo ako uyab and I genuinely wanna experience the type of photoshoot and video editing like that for myself!

Di raman siguro need nga kaslunon ko or for prenup noh? Gusto ra nako ma fulfill ako fantasy ana. I wanna live my life in my own terms and just be happy with what I think can make me happy.

So mao ma appreciate jud nako kung naa mo ma reco na photographer, preferably kanang dili sd jud ipugos na ipost ko ug kanang pwede nako mapa edit ako nawng ug lawas kung di nako ganahan. I know authenticity will be important in this photoshoot, pero akoa mani fantasy gud, pagbigyan niyo na ako! Haha.

🎶 Kanibalismo, 'di ka matiis
Kapag inalis mo, ika'y mami-miss
'Di nagmamalinis
Oh, ika'y mami-miss 🎶
Unya ambak nya dagan dayon! HAHAHA


r/Cebu 1d ago

🗣️ Diskusyon Nahadlok kaayo ko kay gihalokan sa stranger akong baby :(

39 Upvotes

Hi mga mommy/daddy, need lang jud nako ug advice kay grabe akong kahadlok karon.

Gihalokan akong baby sa usa ka stranger ganina sa forehead. Wala ko kabalo unsa akong buhaton ato nga moment kay na-shock jud ko ug na-blanko. Murag wala ko naka-react dayon, wala ko kahikap or kasulti sa stranger nga ayaw lang unta haloka akong baby.

Pag-abot namo sa balay, tungod sa akong kahadlok, akong gilimpyohan iyang forehead ug gibutangan nako ug asin iyang higdaanan. Kabalo ko nga naa ni sa among mga tuo-tu-o/pamahiin, nga ang asin daw panglimpyo ug pangpalayo sa dili maayong energy o “bati nga aura.” Dili ko sure kung mutuo ba ko ani, pero tungod kay nahadlok kaayo ko para sa akong baby, mao ra gyud to akong nahuna-hunaan buhaton.

Karon sige kog overthink kung okay ra ba siya. Murag na-trauma ko sa nahitabo kay kalit ra man gud ug stranger pa gyud.

Sa mga mommy/daddy diri, naka-experience na ba mo ani? Unsay inyong gibuhat kung naay stranger mukiss sa inyong baby? Unsa pud inyong tan-aw aning mga tuo-tu-o nga buhaton after ani?

Please be kind sa comments kay anxious lang jud ko as a mom. Salamat daan. ❤️


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Vasectomy experience Ceebu

15 Upvotes

Hello mga kasugbo, ang experience sa vasectomy diri sa Cebu is lisod kaayo. Ang mga gaoffer ug free vasectomy kay NSVI ug Philhealth lang. ang NSVI strict kaayo sa requirement dapat naay anak na ug atleast 30 yrs old and above. Sa philhealth naman kay slots siya limited pa kaayo.

Pero nakaluwag luwag mo, naay choice sa Manila bga sa OneOhana gaoffer ana free tanan ang gastos lang kay plane ug accommodation. Pwede pajud makabook daan ug slot sa ilang facebook page.


r/Cebu 1d ago

🗣️ Diskusyon PH under stagflation, whats your financial plan?

15 Upvotes

I read an inquirer article that says we are already in a stagflation. Curious lang kos unsa inyo plano if mo last ni. Ga huna huna unta mi ug mo loan para negosyo para ambot lang if sakto ba kay murag mag lisod jud ta ani ug pila ka tuig dagay.


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Any good psychologist/psychiatrist that specializes in Adult ADHD?

8 Upvotes

Hi all! Last September I took a psychological assessment, and its diagnostic impression mentioned ADHD. I was told someone would reach out to me, but never did. At the time this finding didn't really bother me. I just shrugged it off.

However today it is hitting me harder than ever. I'm hoping to further confirm this and learn more about this. Does anyone know any psychologist/psychiatrist that specializes in Adult ADHD? tia.


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Vitamins for hair fall

5 Upvotes

Hello Cebu peps!

As the title says, basin naa mo vitamins nga good for excessive hair fall or any recommendations, shampoo ba or vitamins. I badly need help kay super daghan kog hairfall huhuhu.


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Lip tattoo/lip blush

1 Upvotes

Asa nindot magpa lip blush/semi-permanent lip blush/tattoo sa Cebu? Preferably Cebu City unta.

Nagtry ko search bar diri pero wa man mugawas.

Also, on another note, kinsai kasuway magpa tangtang ug eyebags? Hehe any reputable clinic recos too?

Thank you 🫶🏻


r/Cebu 2d ago

🗣️ Diskusyon 📆 Cebu Daily Discussion - August 31, 2026 Monday

17 Upvotes

Be Nice. Don't ragebait or troll.


r/Cebu 1d ago

👍Rekomendasyon Naa mo ma-reco nga OB na thorough mo-checkup di ra 2 mins mana dayun? haha

4 Upvotes

Kana pud modawat unta HMO like iCare.

Will be my GF's first time magpa-OB. Kana untang buutan pud ba hehe. Salamat kaayo


r/Cebu 2d ago

💕 Relasyun I love parents but….

82 Upvotes

Love kaayo nako akong parents, pero kapoy na kaayo sigeg sabot.

Ako nagtrabaho, nagbayad sa bills, nagpaayo sa balay, ug naningkamot nga mahatagan sila ug nindot nga kinabuhi.
Pero mas pabor gihapon sila sa akong manghud nga walay trabaho ug walay tabang sa balay.
Two weeks na kong nakig silence treatment sa ilaha, ug naka-realize ko nga murag wala ra gihapon sa ila.
Kapoy na gyud. Makaluya emotionally.

Sa kadugay nakong sigeg sila akong priority , karon ako nasad akong pilion.

Nagpahungaw lang kos gibati kay wala ko lain ma storyaan


r/Cebu 1d ago

❓ Pangutana Nay naka try Skin Station SM City Cebu? Kumusta ilang service?

0 Upvotes

Naay naka try services sa skin station sm cebu city branch? Kumusta?
Plan nako mag pa 4D quattro diode didto gud.


r/Cebu 2d ago

👍Rekomendasyon Bantayan safe to walk around?

8 Upvotes

Hi! It's me again!

I'm actually quite nervous about this trip. I just want to know if walking is safe around the part of Sta. Fe. I just want to sink everything in by slow travels.

Also, anything I should look out for (suggestions or whatever)?