r/Bacolod • u/Dramatic_Date_9989 • 1d ago
Random Discussion 🗣 That skin product store next to black tag in Ayala mall
Okay so ga libot2 lang ko sa Ayala. Pakadto ko sa black tag Kay fav ko na da mga band shirts Nila. But before I got there, may nag bangga sakon nga sales lady. I was a bit interested man. They’re selling some skin treatment product.
I actually find it funny. So okay nagpa butang ko sa hand ko. Gin open kuno sang said product Ang pores sakon skin. I’m like okay. Then nagsulod si ate girl, makwa daw sia paper towel Kay trapuhan ya. Then damo naman sia gin hambal, gin compare ya piyak ko nga kamot. I just kept nodding politely. Then makwa daw sia moisturizer. Then ginhagad ya na ko sulod sa store lmaoooo. Ginpapungko ya ko and gin Butangan ya moisturizer kamot ko. Daw magic Kay 5 strokes lang sang lapta2, gin soak na kuno sang skin ko Ang moisturizer. Then Ang piyak ko man nga kamot nga wala sang product Nila and Ang moisturizer wala na soak hhahahahaha
So damo2 naman sia explain. Skin treatment daw sia. Not skin care. It costs 8k 😭😭😭 then the boss joined and offered, just bc she felt being nice, she’ll give it to me for 5k. Hahahah Ang sales lady super WOW MAM THATS SO NICE. Wkisdidu like what the heck 😭😭😭
Then more sales talk. It was pretty convincing ngl. Dugay2 nag offer Ang boss free facial. They said their facial costs 9,500 but they’re giving it to me for free. It’s a full treatment facial that even includes jaw alignment chuchu. Yung sales lady super react liwat HAHAH it even sounded very scripted. So the flag is bleeding red na at this point. that’s just not reasonable for businesses right?
Then I started being honest to them, I said I can’t afford it. (I’m broke ok?) then the boss offered 50% off. So 4k na lang plus free facial like whaaaaat ahhaahaha actually atp gapamalhas na ko kay nd ko gid mani ya afford. Where ma get 4k? And I feel like theyre going to add more suggestions and services that will cost more than that.
In the end, I got out. Mayo lang!!!
Idk if it’s legit or not though. Maybe legit siya. Maybe I was about to fall into bigger scam.
Anybody here who experienced this?
4
u/shes_stillhere 1d ago
Had the same experience way back in 2021 siguro, then liwat naman sang 2023. First encounter, student pa ko to and I told them that I don’t have cash and indi akon card dala ko, akigan ko ni mama hilabtan as an excuse (and tbh indi ko man gid afford). Damo ko excuse sa iya and sa “supervisor” ya ngaa indi ko, and tanan nga rason gina tagaan nila solution wth. The salesperson even deadass told me to use my mom’s card and explain it later sa iya kay pati siya kuno dala na sa free facial, kag ka nugon kay one-time offer lang ni kag para sa akon lang na offer kay student ko kuno .
Felt very pressured and irritated kay obvious gid ya nga fake ang “HALA SIR SURE KA?! DAKO DAKO NGA DISCOUNT BA!”. Nag-refuse gid kami ka mga friends ko to, and sang second time na biktimahon naman ko nila, lain naman nga mga employees but the same script and scenario gid ya. I just had to tell them off nga gin-try na ko di into before.
1
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
HOY AMO GID NA TOOD. Super shock bala nga arte haha kulang pa workshop tho Kay bal anon nga scripted
1
3
3
u/stwabewwysmasher 1d ago
Amo na da ang fashion something ang name na daw may diamond ang logo? Kay daw same na sila galawan ka origani sang una sa SM Cebu. Same man na may lebanese na boss na maabot tapos hmblan ka pa na type ka guro ka boss kay gingaan ka discount hahaha
2
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
YES AMO NA SIA!!! wala ko na gane mayo nalantaw Ang name. Gusto ko madumduman para ma google ko man. Pero yes may fashion2 something Ang name Nila hahahah
1
u/GossipGhurl 3h ago
yes origani gid na siya.. kag sa sm! daw sila naman na owner man ka AURA AESTHETICS.
2
u/Creepy_Place353 1d ago
Damo na sila sa bilog nga pilipinas ay ambot nalng tapos foreigner ila boss
2
2
u/GossipGhurl 3h ago
I was a victim. haha Paid a total of 70k sa sm pa yun..Grabe ka convincing, they applied collagen on my face which is very effective gid man. But until now wala naubos. And YES TO SCRIPTED REACTIONS. I made friends with their staff and gained their trust, they told me na they were given a script daw to memorize so they can tell the customers like.. “alam mo maam kamukha ka ng mama ko..” , may kamukha kang artista.. Awww sobrang spoiled si maam.. wow! good mood si boss today kakausapin ko hingi tayo nga discount… alam mo maam ang ganda po ng eyes niyo and etc.. hahaha! 😂 budol2!!!
1
1
u/aryastarkholmes 1d ago
Hahahaha! Same! Ginstop man kami da nila sang migo ko after we went to Shop Samahan since ara lang sya sa tabok. Same man ila nga gin ubra. Ginbutangan man ko nila sang lotion/moisturizer sang akon hand tapos gin ask ya ko if ga skin care ko and I said yes and gin offeran ya man kami sang treatment. Hambal ko nga no thank you since ga work on me man ang ginagamit ko nga skincare.
2
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
Daw ka creepy gane noh? Hahaha ka unrealistic sang discounts Nila and free pa nga facial hahaha nalipat ko actually ka place kay daw madlagan ko palayo. Very nice tactic but scripted sang pag offer discounts and treatment.
1
u/aryastarkholmes 1d ago
Nag offer pa sila sang ila nga products sakon aside sa treatment hahaha hambal ko no need na kay may skincare naman ko haha but yeah, they're really persuasive especially if medyo lutang ka and wala animo 😆
1
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
The relief I felt when I walked out of their store!!! I think if we said yes to everything, damo2 gid sila e add to buy
1
u/Think_Photograph_848 1d ago
oh my laaaaawd same gid natabo sakon ba but sadly, wala ko naka gwa empty handed poga kay para mag hipos nalang gid sila ya kag maka lagyo ko. asta subong gina panumdom ko gyapon then nag alok man sila sang free facial man pero wala na ko nag balik bahala kamo da huhu wala na gid ko da ga agi ya
1
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
Huo!!! Hambal mag gamit product balik lang for free facial. May pa voucher pa. But the voucher even looks so Sus because wala man any details nga legit like no serial number, no location, no name sang clinic. Just “anti-aging voucher” hahaha pang belo pa kuno Ang level te
2
u/Think_Photograph_848 23h ago
fashion tv cosmetics na ila name huhu scammers gid ya!! jewish na ila boss tapos dipa hambal2 pa ang baye nga kis a lang da daw ga visit ila boss
1
u/Dramatic_Date_9989 18h ago
YES AMO NA SIA!!! Hala nd ni sila pwede ma report? Pang scam bi ila ya
1
u/Think_Photograph_848 17h ago
idk gani ah na ngaa ara pa da sila!! ga lalain ko to mung, gin search ko dayon sa net about saila store pero amo lang ni makita ko oh. grabe gid na scam https://www.reddit.com/r/Bacolod/s/fb6Ynrg8B0
1
u/Dramatic_Date_9989 17h ago
OUCHHHH lain2 ba. Gaka hypnotize guro ang iban. Budlay kaayo mangindi bi kay daw nd ka nila pahambalon.
1
u/sparklingglitters_ 1d ago
Huhu ntabo mani skn, feel ko na harass ko 😭
2
u/Dramatic_Date_9989 1d ago
Ka creepy gid bi!
1
u/sparklingglitters_ 1d ago
Ka testing pgid ko na pag pandemic, dba dapat may social distancing, baw gn pahidan ko nila ya -_- pero sa sm ni sya, ang kioski nga sa north near dunkin na sbng
1
u/Remote_Total_7512 1d ago
Experienced that sa SM sang una. Nalipat nko ka name ka store but same gid ang natabo except wala ko ya ginpasulod or wala ko nagsulod? Ginpahidan man ko something and hambal 8k daw tapos hmbal ko wala ko kwarta. T 4k na lang kuno. T wermaget man haha ginpagwa ko wallet ko nga 100 unod kag ginpakita. Daw mainsister pa ya nga pwede man card payment. Hmbal ko wala ni unod akon card. Ah t nogagawen? Hahaha
1
u/Icy-Tucky-7937 1d ago
Gin search ko sila sa socmed wala sila mga page or kung ano. Medj na convince mn ko gne. Peru na off lang ko na wla review
1
u/miss3mpanada_ 1d ago
My grandmother experienced the same thing too! We had to pull her out because we are in a rush and their marketing is just not it. Daw ma pilitan ka bala haw 🥹 but glad wala kami nahulog sa ila tactic.
3
u/ProfessionLatter370 1d ago
Renovar? Oo weird shit nabudol man kona nila, the product was meh Ive been using it, did not see any improvements. I agree scripted. Tanan mona ging describe amo mana sakon. I am amazed how you remember all the details 😭🤣