Kutang ku mu pu nung makasara la naman ding gov office king SACOP pauli na ning suspension of classes and w0rk for teaching and non-teaching personnels? Eku pu kasi gets bakit makasara ya ing LTO and NBI (Global Mexico), lalu na’t ding alwang office like CHED maka skeletal office la pu kanu kaya makapag attend pa karing magprocess documents. Pati ing DFA keng Starmills pu kaya apektadu king suspension ayni?
Mektapilan naku pu kasing besis balik-balik karing abanggit kung gov office ta bat pane lang makasara. Medyu maka dismaya mu rin pu uling malaut pa pu ulyan at kailangan na pu maprocess ding documents, nung alwa rin pu sarili ku ing manasikasu at paasikasu king alwa balamu mas hassle, kayi deng contact number da nung ela unattended, alang sasagut.
Manatindi ku mu rin naman pu na uling king bagyu at albug anya alang lub, pero itapin pu buti ding alwang office ala la bitasang lub. Ayappreciate kula pu ring alwang office uling makaopen la at mag accommodate tau.
Salamat pu king sagut.