This long weekend made me realize one thing: GUSTO KO NAAY LAKIIIIIIIIII ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ Like bijj gusto ko maglaag laag with someone tapos gunit gunit sa biceps tapos magjoke joke magflirt flirt magkilig kilig LIKE AAAAAAHHHHHHHHHHHH
So guys lf guy na single and ready to mingle chariz. Kana dili maghold back pls kay ako I'm done holding back after focusing on my acads.
About me:
5'4-5'5
Morena
Wavy hair
Working licensed professional
Bbgurl ug batasan
Tabian
Sabaan
Soafer mucheka
Average body (dele chubby dele sad skinny lamion lang eme)
About you:
Not shorter than me pls. Ok ra gamay ra kag labaw basta ayaw lang mas mubo kay gusto kog forehead kiss????? (no di ko ganahan mutingki ka mukiss)
Older pero ayaw sad nang mura nag papa nako ug edad huhu ๐๐๐๐๐๐ (max na ang 8 years older hehe)
Working na
Dele chubby (I'm done with chubby guys pls they always hurt the bbgurl in me ๐)
Dele sad soafer maskels kaayo kay maintimidate ko??? Kana normal lang pls hihu
Hygienic tapos humot coz humot guys are yuuuummmmm
Kanang willing makigcheka sa akoa tapos magchat japun sa akoa maski busy like maski update lang aron dele mahurt ang bbgurl ๐๐๐๐
Guys I'm all for the flirting and all the shit. Ako lang gusto kog guy na goods mucommunicate tapos dele dry muchat likeeee mugive ug the same energy. I'm so full of energy so I want a guy na makakeep ug sa convo. Idc inyo ko ibash coz I sound so desperate pero awa na lang talaga gusto ko magkiat kiat after everything I've been through chos bye see u on my dms โบ๏ธโบ๏ธ๐คช๐คช๐คช