r/cdoR4Friends 15h ago

Meet 22 F4A shaaaaaat

5 Upvotes

kinsay duol sa terazzo?? SHAT TAAAA dala mo charger for ios lightning type HAHAHAHAHA


r/cdoR4Friends 18h ago

Meet 22 F4A HELPPPPPPOP

3 Upvotes

Hello, desperate move na HUHUHU basin naa mo kaila nga vacant for rent na pad or units sa RER phase 1, pls dm meeee, would be helpful if you include number sa landlord 😓


r/cdoR4Friends 21h ago

Chat 22 [f4f] i wanna yap sometimez(2)

3 Upvotes

ok i wanna talk with somebody whenever im bored (no pressure chats HAHAHGETS BA)🚪🚶‍♀️

abt Me:
- im a (super) late replier sometimes….if u dont mind that then Hellow😍
- im chronically online HWHSHAHAHAH i adapt to diff kinds of humor xD
- femme
- Ano p b …. chat me nalang so u’ll find out

abt You:
- HINDI NONCHALANT 🤨miss me with that bs
- knows how to carry/start a convo cz sometimes i jus dk what to talk abt
- kanal humor din☝️
- doesn’t mind getting late replies gahahah

we can talk here or on discord :))


r/cdoR4Friends 9h ago

Meet 30 M4A Looking for a Pickleball Training Buddy/Group

2 Upvotes

Hi! 👋 30M here, looking for a pickleball buddy or small group (1–2 people) to train/practice with. Beginner pa gyud ko, so hopefully makakita ug kauban nga beginner pud or willing mag-learn together.

Gusto unta ko magpa-coach, pero medyo mahal if solo, so basin pwede ta mag-form ug small group and split the coaching cost para mas affordable. Open pud ko mo-join ug existing group if naa moy slot.

Around CDO lang unta. Chill lang, beginner-friendly, and hopefully pwede ta mag-practice regularly. 😄


r/cdoR4Friends 12h ago

Chat 20 F4M STORYAHA RA GUD KO NINYO

2 Upvotes

I’m literally so hoeless rn, zero roaster!literal nga kaugalingon nalang jud ka storya. Can someone pleaseeee talk to meeee huhu kanang naay sense ka storya and kanang ma enjoy jud namo ang company sa each other


r/cdoR4Friends 14h ago

Meet 21 M4F KINSAY FREE DIHA HANG OUT TA

0 Upvotes

balik post kei na M4A HAHAHAHAH